Pomoc
Najczęściej zadawane pytania
Jak skorzystać z oferty?
Skontaktuj się ze Sprzedającym za pośrednictwem udostępnionych przy ofercie danych, takich jak telefon, e-mail, formularz kontaktowy czy czat.
Czy Portal JARMI.PL pośredniczy w sprzedaży?
Nie. Transakcje zawierane są bezpośrednio między zainteresowanymi stronami. Nie pośredniczymy w zawieranych umowach, płatnościach, zwrotach i reklamacjach.
Jak zgłosić nadużycie?
Na stronie ogłoszenia, kliknij w ikonę Zgłoś nadużycie i wypełnij krótki formularz.
Jak wyszukiwać oferty?
Najprostszym sposobem jest skorzystanie z wyszukiwarki. Możesz wybrać lokalizację, kategorię lub wpisać szukane słowo. Po przejściu na stronę kategorii masz możliwość zawężenia wyników przez skorzystanie z filtra znajdującego się w lewej kolumnie.
Czy mogę porównać oferty?
Tak, masz możliwość dodania trzech ofert do porównania. Oferty możesz obserwować dodając je do ulubionych.
Jak dodać ogłoszenie?
-W prawym górnym rogu wybierz +Dodaj ogłoszenie
-Wybierz rodzaj ogłoszenia
-Wybierz kategorię
-Wpisz treść ogłoszenia i dane kontaktowe
-Po zatwierdzeniu ogłoszenia dostaniesz na maila dane dostępowe do swojego konta, gdzie będziesz mógł zarządzać swoim ogłoszeniem.
Ile kosztuje wystawienie ogłoszenia?
Wystawienie ogłoszenia jest bezpłatne. Masz do wykorzystania 5 bezpłatnych ogłoszeń na miesiąc. Za sprzedane przedmioty nie pobieramy prowizji.
Czego nie mogę sprzedawać na JARMI.PL?
Wyszczególnienie zabronionych ogłoszeń znajduje się w Regulaminie.
W jaki sposób mogę wypromować ogłoszenie?
Opcję taką masz na swoim koncie. Przy ogłoszeniu znajduje się przycisk do promocji. Możesz wybrać którąś z opcji: wyróżnienie, podbicie. Promocja jest płatna.
Jak założyć Konto firmowe?
Po zalogowaniu się do swojego konta, wybraniu i kupieniu pakietu, w menu pojawi się panel do zarządzania kontem. Wszystkie publikowane ogłoszenia pojawią się w panelu i będą dostępne dla Użytkowników z pozycji menu Ogłoszenia / Oferty firmowe.
Twoje konto
Informacje o profilu. Tu możesz kupić pakiety i jednocześnie założyć Konto firmowe.
Moje ogłoszenia
W tej części masz dostęp do swoich ogłoszeń. Możesz edytować ogłoszenia, usuwać oraz promować.
Panel Firmowy
W tym panelu wprowadzisz lub zmienisz dane dotyczące Twojego Konta firmowego. Panel widoczny po wykupieniu pakietu.
Ulubione
W tym dziale znajdują się wszystkie obserwowane przez Ciebie ogłoszenia dodane do Ulubionych.
Chat
Panel, w którym znajduje się wykaz wszystkich Twoich rozmów z Użytkownikami oraz formularz czatu, za pośrednictwem którego możesz nawiązać nowe rozmowy.
Płatności
Panel finansowy. Zobaczysz tu dotychczasowe transakcje wraz ze statusem i datą zawarcia.
Szczegóły konta
Podstawowe dane teleadresowe. Tu możesz także zmienić hasło.